02.07.2013

Pentru a cincea oară: TimoCom este "Cel mai bun brand", conform cititorilor ETM!

Premiul crește valoarea întreprinderii și aduce beneficii utilizatorilor

(2)

Düsseldorf, 20.06.2013. Un brand este cunoscut în primul rând de către clienții săi. Cititorii revistelor lastauto omnibus, trans aktuell și FERNFAHRER au votat și anul acesta pentru TimoCom, fiind „Cel mai bun brand“. În ultimii ani, TimoCom putea deja să se alăture pe podium de cei mari din industrie, cum ar fi Michelin, Mercedes și Schmitz Cargo Bull. Pentru a cincea oară, devine TimoCom "Cel mai bun brand" în categoria: Cea mai bună bursă de transport.

Düsseldorf, 20.06.2013. Un brand este cunoscut în primul rând de către clienții săi. Cititorii revistelor lastauto omnibus, trans aktuell și FERNFAHRER au votat și anul acesta pentru TimoCom, fiind „Cel mai bun brand“. În ultimii ani, TimoCom putea deja să se alăture pe podium de cei mari din industrie, cum ar fi Michelin, Mercedes și Schmitz Cargo Bull. Pentru a cincea oară, devine TimoCom "Cel mai bun brand" în categoria: Cea mai bună bursă de transport.

Când marca este o componentă cheie a valorii companiei, atunci părerea utilizatorilor despre bursa de transport TC Truck&Cargo® devine și mai esențial. În data de 18 iunie, directorul marketing Dl. Christof Thesinga a luat premiul pentru cea mai bună bursă de transport în anul 2013. „Acest premiu reflectă loialitatea clienților noștri. Premiul nu este doar pentru imaginea noastră, dar, de asemenea, pentru imaginea tuturor utilizatorilor care fac afaceri pe platformele noastre ", a spus Thesinga mulțumit.

 

Premiul „Cel mai bun brand“ nu este laudă, ci motivație

Premiul este rezultatul colaborării între furnizorul de servicii şi firmele de transport, care lucrează zilnic pe bursa de transport. Iar acum, la începutul lunii iunie, programul nostru a fost reumplut cu noua soluție de urmărire TC eMap®.


„Pentru noi este foarte important, că premiul „Cel mai bun brand" este ales direct de către cititori, care decid în funcție de propria lor experiență în legătură cu platformele noastre. Nu există nici o evaluare de calitate mai bună. Acest lucru este pur și simplu cea mai bună reclamă", a declarat directorul de marketing. Cu toate acestea, firma mijlocie nu consideră premiul ca și o laudă, ci mai degrabă ca motivație pentru a menține performanțele bune și pentru a îmbunătăți în continuare procesele.

 

Pentru mai multe informaţii vizitaţi pagina www.timocom.ro.

Descărcare comunicat de presă
sus pe pagină