Administrare centralizată a comenzilor de transport
- Introduceți comenzile de transport primite de la furnizori externi într-un singur loc
- Utilizați urmărirea expedierii prin conectarea stațiilor GPS cu comenzile de transport
- Arhivați comenzile de transport: noi le păstrăm timp de 10 ani
Procesul complet în TIMOCOM Marketplace
Comenzile de transport pot fi derulate direct cu partenerii de afaceri în sistemul TIMOCOM. Datorită proceselor digitale puteți comunica rapid și, în acest fel, economisi timp la introducerea datelor. Dat fiind faptul că toate comenzile vor fi traduse automat în limba respectivă, nu mai există bariere lingvistice, astfel încât să nu mai pierdeți timp nici aici. Un alt avantaj este prezentarea clară, în comparație cu alte canale de comunicare, cum ar fi, de exemplu, e-mailurile.
Cu TIMOCOM aveți, ca întotdeauna, certitudinea unei securități maxime a datelor. Datele sunt întotdeauna în posesia clientului și sunt protejate împotriva accesului persoanelor neautorizate. Toate serverele se află în Germania, de aceea se aplică prevederile germane privind protecția datelor cu caracter personal. Datele nu părăsesc țara.
Doriți să utilizați funcția comenzi de transport? Vă stăm cu drag la dispoziție
Avantaje:
- Optimizați comunicarea prin derularea completă pe cale digitală
- Obțineți o securitate sporită pe baza unor documente contractuale cu forță juridică
- Depășiți barierele lingvistice prin trimiterea automată a documentelor contractuale în limba partenerului
- Personalizați-vă comenzile de transport cu logo-ul firmei, documentele relevante pentru transport și generatorul de numere pentru comenzi
- Profitați de timpul economisit prin crearea de șabloane pentru comenzile de transport recurente
- Bazați-vă viitoarele decizii de afaceri pe statisticile personale
- Creșteți eficiența prin utilizarea interfeței Comenzi de transport împreună cu sistemul dumneavoastră de management al transporturilor
Derularea digitală a comenzilor
Ambii parteneri au posibilitatea de a gestiona comenzile de transport în mod clar și de a avea o imagine de ansamblu asupra statutului acestora - centralizat și digital.
Accelerarea proceselor
Înregistrarea rapidă a datelor face posibilă economisirea unui timp prețios. Motivele sunt: o integrare mai strânsă cu bursa noastră de transport și cererea de oferte de transport. Funcțiile noastre de copiere și șabloane, precum și completarea inteligentă și automată asigură introducerea rapidă a datelor în comenzile dumneavoastră de transport.
Simplificarea evaluării
Analizați-vă relațiile și cifrele de afaceri cu ajutorul funcțiilor noastre de evaluare, care pot fi adaptate individual cerințelor dumneavoastră. Din acestea, puteți obține cifre-cheie (date relevante) pentru afacerile viitoare.
Verificarea desfășurării transportului
Datorită funcțiilor noastre, urmărirea mărfurilor expediate este foarte simplă. Ambii parteneri de afaceri au întotdeauna o imagine de ansamblu asupra evoluției comenzilor lor de transport și pot astfel reduce efortul de comunicare.
Optimizați-vă procesele afacerii prin comenzi de transport digitale!
În calitate de beneficiar, creați comenzile de transport în sistemul TIMOCOM pentru partenerii dumneavoastră de afaceri.
În calitate de prestator, puteți să reacționați direct la comenzile de transport în sistemul TIMOCOM, acceptându-le sau respingându-le pe cale digitală.