2014, un an plin de succese pentru TimoCom Obiectivele au fost ușor depășite
Piața online serviciilor de transport continuă să crească în Europa
Furnizorul bursei de transport stă în continuare cu picioarele pe pământ solid și prezintă bilanțul pentru un an de succes în 2014. Cifrele de vânzări puternice a TimoCom Soft- und Hardware GmbH se datorează, în primul rând, portofoliului de clienți în continuă creștere care nu apreciază doar volumul mare de oferte de marfă și transport. Lansarea accesului mobil, numărul crescător de furnizori telematici și ofertele stabile a licitațiilor pe termen lung au contribuit anul trecut la buna dispoziție în toate domeniile de activitate a companiei IT. Furnizorul de software este optimist pentru anul 2015. Toți cei implicați în transport ar trebui să beneficieze în acest an de calitatea dorită.
Așteptările îndeplinite în totalitate
Compania cu sediul în Erkrath, lângă Düsseldorf, simplifică munca zilnică a cliențiilor din toată Europa cu
bursa de transport TC Truck&Cargo®, încă din 1997. În anul 2014 s-au înregistrat în total 58,9 mil. de oferte de marfă și transport introduse pe platformă, cu 7,6 procente, respectiv 4,1 mil. mai mult decât în anul 2013 În total s-au publicat 451 mil. de metrii lungime de marfă, destul pentru a înconjura pământul de 11 ori. TC Truck&Cargo® a convins reprezantanții industriei cu un
volum de peste 647 mil. de tone. În total 6.903 de clienți noi au optat pentru platformele de achiziție TimoCom și au încheiat un contract în 2014. „Așteptările noastre au fost îndeplinite în totalitate și suntem încântați pentru multele oferte care vor fi plasate pe bursă de către clienții noi” apreciază Marcel Frings, Chief Representative TimoCom. Compania Software furnizează o platformă online pentru licitații de transport în Europa, TC eBid®, pentru clienții care doresc să optimizeze capacitățiile prin contracte de transport pe termen lung. Acest lucru domenstrează totalul de 6.022 de licitații, care au avut loc în 2014, cu toate aceastea, Marcel Frings declară: „Suntem convinși că clienții noștrii ar putea beneficia mai mult din aceste încărcări suplimentare. Cu 33.000 de furnizori de servicii de transport și logistică, parteneri de afaceri apar pentru toți cei implicați în transport.”
Idei bune, vânzări bune
Creșterea generală se oglindește în cifra de afaceri anuală care a fost de 54 mil. de Euro, cu puțin peste așteptări.
Frings adaugă: „Am depășit obiectivul nostru, nu doar din punct de vedere al cifrelor,
dar și în ceea ce privește inovația și sfera de afaceri, putem privi anul trecut cu multe experiențe pozitive. Printre altele, acest lucru se referă și la accesul mobil prin aplicație care permite autentificarea la toate platformele TimoCom de oriunde. Bilanțul primelor luni: Peste 4.200 de utilizatori „mobili” se autentifică regulat pe Smartphone sau tabletă prin aplicația gratuită pe barometrul de transport. Codul PIN individual împreună cu dispozitivul și programul de acces asigură cele mai înalte standarde de siguranță pe care clienții TimoCom se bazează de mulți ani. La fel de sigur și de succes este soluția tracking TC eMap®, pe care sunt implementați toți furnizorii telematici convenționali pe o singură platformă. „Datorită bunei cooperări cu partenerii noștri, în 2014 am reușit să mărim utilizatorii interfeței la 120 de furnizori europeni”, precizează Frings.
Servicii de calitate
TimoCom simplifică în multe feluri, munca multor companii de transport și logistică din Europa. Astfel, clienții pot folosii încă din 2003 serviciul licențiat de recuperare creanțe, aprobat oficial. Solicitări extrajudiciare pentru plata facturilor scadente, s-au soluționat simplu și rapid în 2014 cu o rată de succes de 88% „Clienții noștrii trebuie să se îngrijoreze doar cu notificarea cazului respectiv”, susține Frings Încrederea cliențiilor este intensificată prin chestionare, care s-au efectuat regulat de-a lungul anului 2014. „Dialogul constant cu clienții noștrii a permis să potrivim mai bine produsele noastre cu cererea” conchide Frings. Multe companii din branșă cu renume,
s-au convins anul trecut de diversitatea și dimensiunea companiei.
„Prin promoția curentă Cashback, în colaborare cu producătorul italian de anvelope Pirelli, am obținut o valoare adițională excelentă pentru clienții noștrii și am contribuit la reducerea emisiilor CO2.” precizează Frings. În 2015, TimoCom va continua expansiunea în spațiul pieței online, unde se pot procesa servicii de transport sigure și eficiente - chiar și dincolo de granițele europene. Frings cocluzionează: „Dorim să menținem gradul înalt de satisfacție a cliențiilor, prin urmare avem multe planuri pentru anul 2015.”