Funcția de evaluare – mai multă siguranță în alegerea noilor parteneri
Introduceți și primiți evaluări legate de derularea comenzilor
Datorită funcției de evaluare, prestatorii și beneficiarii pot introduce evaluări după efectuarea transportului în TIMOCOM Marketplace. Astfel, și dumneavoastră, ca utilizator, creați mai multă transparență în sistem – la fiecare comandă.
Pentru toți cei care au marfă pentru transportat
Avantaje:
- Mai multă siguranță: evaluările pozitive ale comunicării, manipulării mărfii și punctualității vă asigură că marfa se află în mâini bune
- Prima opțiune: un scor pozitiv al firmei vă face client preferat al firmelor de transport
- Economie de timp: pe baza evaluărilor altor utilizatori ai sistemului puteți decide mai bine și mai rapid care sunt partenerii de afaceri adecvați
Pentru toți cei care efectuează transporturi
Avantaje:
- Mai multă siguranță: evaluarea punctualității la plată, a achitabilității și a comunicării vă ajută să alegeți partenerii potriviți
- Avantaj competitiv: evaluările pozitive se adaugă la scorul firmei – astfel, crește competitivitatea voastră
- Eficiență: datorită transparenței evaluărilor din Marketplace, veți găsi centralizat opinii relevante despre potențialii parteneri de afaceri
Iată cum funcționează
Scrieți evaluări pentru comenzile de transport finalizate
După data descărcării, partenerii sunt notificați că se pot evalua reciproc – pe baza principiului cunoscut de 5 stele. Deoarece este necesar să existe un control, aceste evaluări trebuie realizate prin aplicația Comenzi de transport. În secțiunea detaliilor comenzii de transport, puteți introduce o evaluare sau puteți vizualiza evaluarea primită.
Evaluare la diverse categorii
Un beneficiar poate evalua comunicarea cu partenerul contractual, punctualitatea la încărcare și descărcare, precum și manipularea mărfii și a documentelor.
Un prestator poate evalua, în afară de comunicare, echitabilitatea condițiilor și punctualitatea efectuării plății.
Scorul firmei și evaluări individuale în Profil de companie
În Profil de companie este afișată evaluarea firmei pe baza evaluărilor primite de la beneficiari și prestatori în ultimele 12 luni. În plus, aici pot fi găsite și evaluările pentru fiecare categorie.
Beneficiile funcției de evaluare:
Aveți întrebări? Vă stăm cu drag la dispoziție:
FAQ
Funcția de evaluare de la TIMOCOM se bazează pe tranzacții, adică firmele vor fi evaluate pe baza tranzacțiilor efectuate.
Prestatorii și beneficiarii se pot evalua reciproc dacă în Marketplace există o comandă de transport acceptată de ambele părți. Astfel se verifică dacă cei doi parteneri contractuali au derulat într-adevăr o comandă împreună.
Dacă evaluați un prestator, sunt disponibile următoarele categorii:
- Comunicarea cu dispeceratul
- Punctualitatea la încărcare și descărcare
- Manipularea mărfii
- Procesarea documentației
Dacă evaluați un beneficiar, sunt disponibile următoarele categorii:
- Comunicare
- Clauze contractuale echitabile
- Plată
Toate categoriile au aceeași pondere în evaluarea generală. Categoriile la care nu există o evaluare nu sunt incluse în calcul.
Nu, nu pot fi introduse comentarii referitoare la evaluări. Împărțirea pe subcategorii face posibilă o evaluare diferențiată, astfel încât să nu fie necesare comentarii. Comentariile nu pot fi verificate de TIMOCOM și există astfel riscul calomniei sau al afirmațiilor neadevărate, care în cazuri extreme pot avea efect negativ asupra afacerilor firmei.
Astfel se verifică dacă beneficiarul și prestatorul au derulat într-adevăr o comandă împreună, pentru a se preveni manipularea rezultatului evaluării.
Evaluarea firmei în contextul comenzii de transport respective este posibilă imediat ce a sosit data de descărcare a comenzii.
Nu. Pot fi evaluate numai comenzile de transport care au fost finalizate după lansarea funcției de evaluare.
Scorul firmei este calculat pe baza mediei evaluărilor ca prestator și ca beneficiar.
Evaluarea beneficiarului sau a prestatorului ia în calcul toate evaluările tranzacțiilor (comenzilor de transport) din ultimele 12 luni.
De îndată ce este posibilă o evaluare va fi trimisă o notificare prin intermediul clopoțelului din Marketplace, precum la adresa de e-mail a persoanei de contact din comandă. Dacă în comandă nu este specificată o persoană de contact, toți utilizatorii firmei vor primi o notificare prin intermediul clopoțelului, precum și o notificare prin e-mail (condiție: consimțământ în Setări). Totodată va fi trimis și un memento pe căile de mai sus.
O evaluare poate fi modificată până la expirarea intervalului de timp pentru evaluare, în măsura în care evaluarea a fost numai salvată dar nu și trimisă.
Există posibilitatea să cereți o dată partenerului o corectare a evaluării. Aceasta poate fi trimisă direct din Marketplace, prin imaginea detaliată a comenzii (secțiunea „Evaluare”). Noi recomandăm să luați legătura personal cu partenerul, pentru a-i explica direct motivele cererii.
Evaluarea va fi inclusă direct în scorul firmei după publicare, chiar dacă va exista o cerere de corectare și aceasta este încă deschisă. De îndată ce este efectuată o corecție, scorul firmei va fi recalculat.
Răspunsul la o cerere de corectare trebuie dat într-un interval de 7 zile.
Ca ofertant al unei platforme neutre, TIMOCOM nu poate corecta sau șterge evaluările. Încercați să luați legătura direct cu partenerul contractual și să faceți uz de posibilitatea de corectare pe care o aveți la dispoziție pentru fiecare evaluare.
În revizuirea comenzilor de transport pot fi filtrate comenzile care nu au fost încă evaluate.
În plus, în secțiunea „Evaluări”, vor apărea și evaluările nefinalizate. Printr-un clic pe acesta, veți fi redirecționat spre comenzile care nu au fost încă evaluate.
Funcția de evaluare de la TIMOCOM se bazează pe tranzacții. Aceasta înseamnă că firmele se pot evalua reciproc numai dacă au derulat într-adevăr o comandă împreună (afișată la comenzile de transport prin TIMOCOM).
Astfel manipularea evaluărilor devine semnificativ mai dificilă, deoarece concurența, de exemplu, nu poate introduce evaluări fără a exista tranzacția corespunzătoare.
Dacă reziliați contractul evaluarea firmei se pierde. Chiar dacă mai târziu redeveniți client, evaluarea firmei nu mai poate fi recuperată.
În cazul firmelor deconectate evaluarea rămâne și va fi vizibilă din nou după deblocare, pentru toți clienții în Marketplace.
În cazul suspendării contractului (nu este reziliat) evaluările se păstrează. Scorul firmei cuprinde numai evaluările din ultimele 12 luni și de aceea la reluarea contractului nu vor mai fi luate în calcul evaluările mai vechi, iar în consecință se va schimba și scorul firmei.