Avem grijă de partenerii dvs. de afaceri.
Logistica se dezvoltă în colaborare cu partenerii de afaceri potriviți. De aceea, în sistemul TIMOCOM găsiți o rețea de logistică neutră, cu ajutorul căreia puteți derula comenzi de transport de primă clasă. Prin punerea la dispoziție a documentelor pe cale digitală (de ex. licența UE, CUI-ul, documentele de asigurare etc.) este simplificată procedura și nu mai este necesară trimiterea lor prin e-mail sau fax.
Derularea digitală a comenzilor
Mai mult de 50.000 firme verificate din toată Europa dau posibilitatea de a vă găsi partenerul de afaceri potrivit. Cu ajutorul funcției de încărcare și descărcare toate documentele des folosite pot fi accesibile în profilul propriu al companiei, totodată puteți să vizualizați și să descărcați documente de la alți utilizatori.
Crearea profilului
Profitați de avantajul concurențial dat de un profil al firmei sugestiv și atrageți atenția potențialilor parteneri de afaceri. Prin profilurile altor utilizatori obțineți informații precise asupra sectorului european al transportului și logisticii și în acest fel puteți extinde oportunitățile de afaceri.
Evidențierea serviciilor
Cu cât mai multe servicii oferiți, cu atât veți fi mai atractivi pentru potențialii parteneri de afaceri. Aici puteți să listați toate detaliile despre transport și să furnizați astfel informații complete despre competențele dvs. Toate datele încărcate sunt securizate, astfel încât nu poate avea loc niciun abuz.
Faceți cunoscute relațiile
Relațiile dvs. obișnuite sunt introduse în „Relații pe țări”, unde vor fi afișate clar. Partenerii de afaceri potențiali vor afla aici despre gama dvs. de servicii. Confortabil și rapid.
Contacte reușite cu alte firme
Puteți prezenta firma ca fiind una de transport sau fiind casă de expediție, astfel vă pot găsi partenerii viitori de afaceri.
Ca și firmă producătoare sau de comerț care postează tendere vă faceți o imagine de ansamblu despre sectorul european de logistică, cu care vă puteți îmbunătăți pe loc lista partenerilor de afaceri.