Spedition Günther Andres e.K.

Este bine de ştiut, că nu sunteţi singur

„Nu ar fi nevoie de serviciile de încasări, dacă nu ar exista firme neplătitoare", spune Patrick Andres, Dipl. economist şi şef al firmei Spedition Günther Andres e.K., din Hanau. „Din păcate în realitate, lucrurile nu merg aşa de uşor. În cele mai multe ori, facturile sunt plătite cu întârziere. Iar, exact atunci este bine accesarea unui birou individual pentru recuperarea creanţelor Asta fiind soluţia cea mai optimă pentru a clarifica situaţia şi a oferi o mână de ajutor pentru beneficiarii. Firmele ar trebui să ia în considerare această opţiune, înainte de a lua măsuri juridice", potrivit economistul.

Domnul Patrick Andres are deja experienţă cu firme neplătitoare. El fiind directorul unei firme de şpediţie, ştie multe despre transport de marfă sau alte activităţi legate de transport. Dacă ne gândim la transporturile făcute zilnic şi la cantitatea mărfii transportat zilnic, devine clar, că nu poate ca totul să ruleze fără probleme. Astfel, se mai întâmplă şi la firmele serioase că nu reuşesc să plătească în timp. Uneori motivul este faptul că la contabilitate nu s-a remediat totul în timp sau sunt prea multe documente de verificat, sau chiar şi o neînţelegere între departamente.

În plus, există aşa-numitele "oile negre", care se comportă nedrept în mod intenţionat şi plătesc doar sub presiune. Şi în cazurile acestea, un birou independent care se ocupă cu recuperarea creanţelor, poate să devine un ajutor uriaş. Domnul Andres cunoaşte deja mai multe birouri de gen Creditreform. În cele din urmă, el a decis să contacteze serviciul de încasări, oferite de TIMOCOM Soft- und Hardware GmbH. Iar, deja timp de 10 ani este clientul firmei cu sediul la Düsseldorf.

Răspunsuri rapide în timp eficient

În cea ce priveşte serviciile oferite de TIMOCOM, domnul Patrick Andres, este cel mai mulţumit cu eficienţă: „Motivul fiind experienţa firmei în branşa de transport şi şpediţie, pentru că bursa de transport TIMOCOM, face tot posibilul ca să aibă date şi informaţii actuale. Iar prin platforma de licitare, firma TIMOCOM are un avantaj decisiv. Prin faptul că TIMOCOM nu dă acces firmelor rău plătnice are un avantaj şi pe piaţa internaţională. Astfel oile negre nu au posibilitatea să utlizeze programul şi nici nu mai încearcă să devină membru.“

Puternic în fluxul de informaţii

În afară de fluxul de informaţii, firma TIMOCOM este puternic şi în prelucrarea procedurilor de încasări. Aici există nişte reguli clare: Odată ce au trecut primele 30 de zile după termenul de plată, iar debitorul a fost avertizat fără nici un folos, firma TIMOCOM începe deja procedura oficială de recuperea creanţe. Colegii noştrii, din Düsseldorf, dau informaţii utile şi sfaturi firmelor creditor, în cel mai scurt timp şi pe limba lor maternă. Prin asta firmele îşi economisesc taxele şi cheltuielile juridice, inutile . Pentru a lua măsurile necesare, trebuie trimis documentele legat de transportul efectuat şi formularul, către TIMOCOM. Iar documentele includ comanda de transport, factura şi o copie după somaţia de plată deja trimisă. Domnul Andres mai adaugă: „Este aproape o plăcere să completaţi formularul de încasări, ştiind: Acum o să se întâmple ceva care ajută în recuperarea creanţelor. Prin asta economisiţi timp şi energie."

Formularul de încasări poate fi găsit pe pagina: www.timocom.ro la rubrica Siguranţă TC Cash Care - spre descărcare PDF. Sau pur şi simplu, treceţi în bara de căutare, pe parte dreapta, cuvântul: "incaso". Prin procesul de recuperare creanţe, are loc un schimb de informaţii între TIMOCOM şi firma beneficiară.

Preţ bun-servicii eficiente

Concluzia, luată de Patrick Andres fiind foarte pozitiv: „După părerea mea serviciile de încasări TIMOCOM, sunt aproape perfecte. Rata de succes este mare, comunicarea cu departamentul de colectare este exemplară şi raportul preţ-performanţă este chiar la nivel naţional şi internaţional." Firma TIMOCOM facturează pentru prelucrarea cererii de încasări o taxă unică de administrare. Dacă procedura are succes, anul trecut rata de succes fiind de 85%, este taxat şi un comision care include şi taxa administrativă. Comisionul este estimat conform Legislaţiei Germane în vigoare (RVG). Mai multe informații puteți citi pe pagina noastră de web: Serviciul inkassso internațional de la TIMOCOMe.

Măsuri preventive împotriva partenerilor de afaceri nesigure

Pentru domnul Patrick Andres este foarte important, faptul că firma TIMOCOM oferă siguranţă prin intermediul aplcaţiei TC Secure. Aici găsiţi sfaturi utile, care pot fi citite pe pagina www.timocom.ro la rubrica „Siguranţă“. Scopul fiind verificarea amplă a partenerilor de afaceri. Spre exemplu, pentru un transportator este obligatoriu verifcarea partenerilor de afaceri. Trebuie verificat numărul de fax, respectiv adresa de e-mail, de pe care a fost primit oferta de transport cu datele din profilul firmei. În plus, puteţi verifica bonitatea firmei respective prin organizaţii ca şi fiind Creditreform. De exemplu pe pagina de internet www.handelsregister.de poate fi verificat numărul de înregistrare a unei firme germane.

Astea fiind numai câteva dintre sfaturile, care ajută la verificarea parteneriilor. Un alt ajutor fiind şi serviciul TIMOCOM Assist, prin care puteţi să ne contactaţi în cazul în care mai aveţi întrebări. Prin acest serviciu, puteţi să ne contactaţi între orele 08.00 şi 16.30 pe numărul de telefon: +36 22 51 59 68, pentru a primi răspuns la întrebările Dvs. şi unde puteţi lua legătura cu colegii TIMOCOM pe limba Dvs. maternă.

Chiar dacă domnul Patrick Andres urmează toate regulile, se mai întâmplă că colaborează cu firme nedrepte. Astfel, cosideră că: „Nu există o garanţie despre nimic, astfel prin serviciile oferite de TIMOCOM, putem încheie cu succes majoritatea colaborăriilor noştri. De aceea recomand acest serviciu, tuturor firmelor de pe bursă”.

sus pe pagină