Un ritm mai susținut pentru derularea digitală a comenzilor
Cum profită Dittrich Eiltransporte de avantajele sistemului TIMOCOM
„Economisim între 60 și 70 de procente din timpul pentru alocarea comenzilor”
În ultimii zece ani, de când firma este client TIMOCOM, Dittrich a gestionat digital prin sistem peste 1000 de comenzi de transport – fără fax, fără telefon și în întregime fără consum de hârtie. În activitatea de zi cu zi Dittrich utilizează TIMOCOM ca sistem pentru a aloca mărfurile transportatorilor. În plus, firma se bazează pe soluția software Lavid. Prin aceasta sunt înregistrate comenzile de transport ale clienților proprii și după alocare mai este introdus numai transportatorul.
Înainte de a utiliza derularea digitală a comenzilor de la TIMOCOM, comenzile de transport erau trimise către transportatorii externi prin Lavid. Prin intermediul bursei de transporturi și a derulării comenzilor de transport integrate în sistem, trimiterea comenzilor de transport a devenit mai rapidă. „Economisim între 60 și 70 de procente din timpul pentru alocarea comenzilor”, spune Oliver Stiller, director la Dittrich. „Derulăm comanda de transport prin completarea unui singur formular. Totul este online. Avem din nou mai mult timp pentru a ne preocupa de soluțiile individuale pentru clienții noștri”, relatează Stiller.
Dittrich Eiltransporte GmbH
În 1994, Thomas Dittrich a înființat compania cu patru vehicule. Astăzi, baza sa de clienți este internațională, compania este bine poziționată cu parteneri la nivel mondial și are peste 230 de vehicule. 25 de angajați permanenți și 65 de subcontractanți asigură ca mărfurile sunt livrate în siguranță și cât mai repede posibil.
La TIMOCOM Challenge firma a obținut locul al doilea la cei mai activi clienți și a câștigat ca urmare o instruire personală în Obermichelbach. Cu această ocazie, printre altele, a fost evidențiat modul în care este prelucrată o comandă de transport de mai multe persoane și cum poate fi utilizată solicitarea ofertelor de transport în locul unei liste de destinatari e-mail. Această posibilitate era cunoscută la Dittrich, dar nu a fost folosită. Acum va trebui testată cu câțiva transportatori, pentru a obține o posibilă plusvaloare și în practică. Pentru noii colegi, care vor întări echipa de la dispecerat, a fost recomandat Update Pool. Și ceilalți dispeceri utilizează deja tutorialele pentru instruire.
Din partea trioului de la dispecerat, pe experții IT de la Erkrath îi așteaptă și o altă sarcină: Aceștia își doresc ca TIMOCOM să trimită un e-mail destinatarului unei comenzi de transport. „Unii prestatori nu cunosc încă derularea digitală a comenzilor de la TIMOCOM și de aceea nu știu unde să găsească comanda de transport”, spune unul dintre participanți. Mesajul prin e-mail conține un link care îl conduce pe prestator direct la comanda de transport din TIMOCOM Marketplace.
Istoricul firmei: un succes sustenabil
Thomas Dittrich a înființat firma la Fürth acum aproape 25 de ani – cu patru vehicule. Astăzi se bucură de o clientelă internațională și firma are baze solide, cu parteneri în întreaga lume și peste 230 de vehicule. 25 de angajați permanenți și 65 de subcontractanți asigură transportul sigur și rapid al mărfurilor urgente la fața locului: indiferent dacă necesită un însoțitor pe post de curier sau trebuie să parcurgă numai o distanță scurtă.
Mai multe informații despre Dittrich pot fi găsite la eiltransporte-dittrich.de.