Administrare centralizată a comenzilor de transport
- Introduceți comenzile de transport primite de la furnizori externi, într-un singur loc.
- Utilizați urmărirea comenzilor prin conectarea stațiilor GPS cu comenzile de transport
- Arhivați comenzile dvs. de transport: Noi le păstăm timp de 10 ani
Procesul complet în Smart Logistics System
Comenzile de transport pot fi derulate direct cu partenerii de afaceri în sistemul TIMOCOM. Datorită proceselor digitale puteți comunica rapid și puteți în acest fel economisi timp la introducerea datelor. Dat fiind faptul că toate comenzile vor fi traduse automat în limba respectivă, nu mai există bariere lingvistice, așadar nu mai pierdeți timp nici aici. Un alt avantaj este prezentarea clară, în comparație cu alte canale de comunicare, cum ar fi de exemplu e-mailurile.
Cu TIMOCOM aveți, ca întotdeauna, certitudinea unei securități maxime a datelor. Datele țin întotdeauna cu clientul, și sunt protejate împotriva accesului persoanelor neautorizate. Toate serverele se află în Germania, de aceea se aplică prevederile germane privind protecția datelor de caracter personal. Datele nu părăsesc țara.
Doriți să utilizați administrarea comenzilor la comenzile de transport? Vă stăm cu plăcere la dispoziție.
Avantajele:
- Optimizați comunicarea prin derulare completă pe cale digitală.
- Câștigați o securitate sporită pe baza unor documente contractuale cu forță juridică
- Depășiți barierele de limbă prin trimiterea automată a documentelor contractuale în limba partenerului
- Personalizați-vă comenzile de transport cu logoul firmei, documentele relevante pentru transport și generatorul de numere pentru comenzi.
- Profitați de timpul economisit prin crearea de șabloane pentru comenzile de transport recurente.
- Bazați-vă deciziile de afaceri viitoare pe statisticile personale.
- Creșteți eficiența prin utilizarea interfeței Comenzi de transport cu sistemul dumneavoastră de management al transporturilor.
Derularea digitală a comenzilor
Ambii parteneri au posibilitatea de a gestiona comenzile de transport clar și de a avea o imagine de ansamblu asupra statutului acestora - centralizat și digital.
Accelerarea proceselor
Înregistrarea rapidă a datelor face posibilă economisirea unui timp prețios. Motive: o integrare mai strânsă cu bursa noastră de transporturi șir cererea de oferte de transport. Funcțiile noastre de copiere și șabloane, precum și completarea inteligentă și automată asigură introducerea rapidă a datelor în comenzile dvs. de transport.
Simplificare a evaluării
Analizați-vă relațiile și cifrele de afaceri cu ajutorul funcțiilor noastre de evaluare, care pot fi adaptate individual la cerințele dumneavoastră. Din acestea puteți obține cifrele-cheie (date relevante) pentru afacerile viitoare.
Verificare a desfășurării transportului
Datorită funcțiilor noastre, urmărirea mărfurilor expediate este foarte simplă. Ambii parteneri de afaceri au întotdeauna o imagine de ansamblu asupra evoluției comenzilor lor de transport și pot astfel reduce efortul de comunicare.
Optimizați-vă procesele comerciale prin comenzi de transport digitale!
În calitate de beneficiar creați comenzile de transport în sistemul de la TIMOCOM pentru partenerii dvs. de afaceri.
În calitate de prestator, puteți să reacționați direct la comenzile de transport în sistemul TIMOCOM, acceptându-le sau respingându-le pe cale digitală.