Introduceți și primiți evaluări legate de derularea comenzilor

Datorită funcției de evaluare prestatorii și beneficiarii pot introduce evaluări după efectuarea transportului în Smart Logistics System. Astfel și dumneavoastră, ca utilizator, creați mai multă transparență în sistem – la fiecare comandă.

Pentru toți cei care au marfă pentru transportat

Avantajele:

  • Mai multă siguranță: Evaluările pozitive ale comunicării, manipulării mărfii și punctualității vă asigură că marfa se află pe mâini bune.
  • Prima opțiune: Un scor pozitiv al firmei vă face client preferat al firmelor de transport.
  • Economie de timp: Pe baza evaluărilor altor utilizatori ai sistemului puteți decide mai bine și mai rapid care sunt partenerii de afaceri adecvați.

Pentru toți cei care efectuează transporturi

Avantajele:

  • Mai multă siguranță: Evaluarea punctualității la plată, a achitabilității și comunicării vă ajută să alegeți partenerii potriviți.
  • Creștere a valorii mărcii: Evaluările pozitive se adaugă la scorul firmei – și prin aceasta vă crește competitivitatea.
  • Eficiență: Datorită transparenței evaluărilor din Smart Logistics System găsiți centralizat opinii relevante despre potențialii parteneri de afaceri.

Așa funcționează

Introduceți evaluări pentru comenzile de transport efectuate

După data descărcării, partenerii sunt notificați că se pot evalua reciproc – pe baza principiului cunoscut de 5 stele. Deoarece este necesar să existe un control, acestea trebuie derulate prin aplicația Comenzi de transport. La detaliile comenzii de transport, puteți introduce o evaluare sau puteți vizualiza evaluarea primită.

Captură de ecran din Smart Logistics System cu evaluarea unei comenzi de transport în bursa de transporturi TIMOCOM

Captură de ecran Smart Logistics System cu funcția de evaluare a unui partener de transport

Evaluare la diverse categorii

Un beneficiar poate evalua comunicarea cu partenerul contractual, punctualitatea la încărcare și descărcare, precum și manipularea mărfii și a documentelor.

Un prestator poate evalua, în afară de comunicare, echitabilitatea condițiilor și punctualitatea efectuării plății.

Scorul firmei și evaluări individuale în Profil de companie

În Profil de companie este afișat scorul firmei pe baza evaluărilor primite de la beneficiari și prestatori în ultimele 12 luni. În plus, aici pot fi găsite și evaluările medii la fiecare categorie.

Captură de ecran Smart Logistics System cu Profil de companie cu evaluări

De ce este atât de bună funcția de evaluare:

Aveți întrebări? Vă stăm cu plăcere la dispoziție:

FAQ

Funcția de evaluare de la TIMOCOM se bazează pe tranzacții, adică firmele vor fi evaluate pe baza tranzacțiilor efectuate.

Prestatorii și beneficiarii se pot evalua reciproc dacă în Smart Logistics System există o comandă de transport acceptată de ambele părți. Astfel se verifică dacă cei doi parteneri contractuali au derulat într-adevăr o comandă împreună.

Dacă evaluați un prestator, sunt disponibile următoarele categorii:

  • Comunicarea cu dispeceratul
  • Punctualitatea la încărcare și descărcare
  • Manipularea mărfii
  • Procesarea documentației

Dacă evaluați un beneficiar, sunt disponibile următoarele categorii:

  • Comunicare
  • Clauze contractuale echitabile
  • Plată

Toate categoriile au aceeași pondere în evaluarea generală. Categoriile la care nu există o evaluare nu sunt incluse în calcul.

Nu, nu pot fi introduse comentarii referitoare la evaluări. Împărțirea pe subcategorii face posibilă o evaluare diferențiată, astfel încât să nu fie necesare comentarii. Comentariile nu pot fi verificate de TIMOCOM și există astfel riscul calomnierii sau al afirmațiilor neadevărate, care în cazuri extreme pot avea efect negativ asupra afacerilor firmei.

Astfel se verifică dacă beneficiarul și prestatorul au derulat într-adevăr o comandă împreună, pentru a se preveni manipularea rezultatului evaluării.

Evaluarea firmei în contextul comenzii de transport respective este posibilă de îndată ce a sosit data de descărcare a comenzii.

Nu. Pot fi evaluate numai comenzile de transport care au fost finalizate după lansarea funcției de evaluare.

Scorul firmei este calculat pe baza mediei evaluărilor ca prestator și ca beneficiar.

Evaluarea beneficiarului sau a prestatorului ia în calcul toate evaluările tranzacțiilor (comenzilor de transport) din ultimele 12 luni.

Scorul firmei va fi afișat de îndată ce vor exista 5 evaluări ca prestator și/sau beneficiar.

De îndată ce este posibilă o evaluare va fi trimisă o notificare prin intermediul clopoțelului din Smart Logistics System, precum la adresa de e-mail a persoanei de contact din comandă. Dacă în comandă nu este specificată o persoană de contact, toți utilizatorii firmei vor primi o notificare prin intermediul clopoțelului, precum și o notificare prin e-mail (condiție: consimțământ în Setări). Totodată va fi trimis și un memento pe căile de mai sus.

O evaluare poate fi modificată până la expirarea intervalului de timp pentru evaluare, în măsura în care evaluarea a fost numai salvată dar nu și trimisă.

Există posibilitatea să cereți o dată partenerului o corectare a evaluării. Aceasta poate fi trimisă direct prin Smart Logistics System, prin imaginea detaliată a comenzii (secțiunea „Evaluare”). Noi recomandăm să luați legătura personal cu partenerul, pentru a-i explica direct motivele cererii.

Evaluarea va fi inclusă direct în scorul firmei după publicare, chiar dacă va exista o cerere de corectare și aceasta este încă deschisă. De îndată ce este efectuată o corecție, scorul firmei va fi recalculat.

Răspunsul la o cerere de corectare trebuie dat într-un interval de 7 zile.

Ca ofertant al unei platforme neutre, TIMOCOM nu poate corecta sau șterge evaluările. Încercați să luați legătura direct cu partenerul contractual și să faceți uz de posibilitatea de corectare pe care o aveți la dispoziție pentru fiecare evaluare.

În fereastra generală a comenzilor de transport pot fi filtrate comenzile care nu au fost încă evaluate.

În plus, în pagina de start, în widgetul „Evaluări”, este afișat numărul evaluărilor restante. Printr-un clic pe acesta are loc o redirecționare spre comenzile care nu au fost încă evaluate.

Funcția de evaluare de la TIMOCOM se bazează pe tranzacții. Aceasta înseamnă că firmele se pot evalua reciproc numai dacă au derulat într-adevăr o comandă împreună (afișată la comenzile de transport prin TIMOCOM).

Astfel manipularea evaluărilor devine semnificativ mai dificilă, deoarece concurența, de exemplu, nu poate introduce evaluări fără a exista tranzacția corespunzătoare.

Dacă reziliați contractul evaluarea firmei se pierde. Chiar dacă mai târziu redeveniți client, evaluarea firmei nu mai poate fi recuperată.

În cazul firmelor deconectate evaluarea rămâne și va fi vizibilă din nou după deblocare, pentru toți clienții în Smart Logistics System.

În cazul suspendării contractului (nu este reziliat) evaluările se păstrează. Scorul firmei cuprinde numai evaluările din ultimele 12 luni și de aceea la reluarea contractului nu vor mai fi luate în calcul evaluările mai vechi, iar în consecință se va schimba și scorul firmei.

sus pe pagină