Acorduri încheiate:
Cea mai bună alegere pentru transportul dvs. – sigur, rapid și în mod transparent!
Încheiați transporturile dvs. direct prin intermediul TIMOCOM Road Freight Marketplace – pentru mai mult control, transparență și încredere.
Ce sunt acordurile încheiate?
Acum alocați transporturile dvs. de marfă direct prin intermediul bursei de transport TIMOCOM! Cu acordurile încheiate, alocarea transporturilor de marfă devine mai simplă și mai eficientă. Un clic pentru alocare, un clic pentru acceptare – iar după livrare, ambii parteneri se evaluează reciproc, direct.
Indiferent dacă sunteți beneficiar sau contractant – cu ajutorul acordurilor încheiate, puteți să vă urmăriți transporturile, să câștigați încrederea altor parteneri și să vă asigurați cei mai buni parteneri pe termen lung.
Cum diferă de o comandă de transport?
Acordul încheiat este confirmarea digitală a alocării transportului de marfă – ca o primă strângere de mână.
Comanda de transport este documentul oficial, obligatoriu din punct de vedere juridic, care stabilește toate detaliile privind transportul.
Avantaje pe scurt
Date concrete pentru decizii mai bune.
Fiecare acord încheiat vă îmbunătățește poziția în baza de date: Vedeți cu cine este mai bine să lucrați și luați decizii în cunoștință de cauză pentru comenzile viitoare.
Mai multe evaluări, mai multe șanse!
Cu cât derulați mai multe acțiuni prin intermediul Marketplace , cu atât mai repede veți aduna evaluări – iar dacă aveți o reputație bună, vă veți asigura cele mai bune transporturi de marfă și venituri mai mari.
Întrebări frecvente
Un acord încheiat poate fi considerat o etapă preliminară a unei comenzi de transport – un fel de înțelegere înainte ca totul să devină oficial. Comanda de transport rămâne documentul obligatoriu din punct de vedere juridic.
Datele pe care le introduceți vor fi tratate cu confidențialitate și utilizate exclusiv pentru derularea afacerii. Datele dvs. sunt protejate și stocate în siguranță.
Nu, relațiile dvs. de afaceri și acordurile dvs. încheiate rămân confidențiale și sunt vizibile doar dvs. și partenerilor respectivi.
Alți utilizatori din Marketplace vă pot vizualiza și descărca documentele după ce acestea au fost verificate cu succes.
Nu, nu sunteți obligat să alocați transporturile dvs. de marfă prin intermediul bursei de transport TIMOCOM. Cu toate acestea, vă recomandăm insistent să faceți acest lucru pentru a spori siguranța comenzilor dvs. de transport și pentru a putea continua să aveți acces la datele privind transportul dvs. de marfă.
Acordurile încheiate vă oferă numeroase avantaje! Puteți oferi și primi evaluări pentru fiecare acord încheiat – indiferent de comanda de transport efectuată prin TIMOCOM. Lucrând cu clienți TIMOCOM verificați, puteți reduce la minim eventualele riscuri și neînțelegeri. Și cea mai bună parte: În baza istoricului de transporturi și a evaluărilor dvs., pe termen lung, puteți lua decizii în cunoștință de cauză și sigure pentru viitor!
Veți primi o notificare prin e-mail și un mesaj la simbolul în formă de clopoțel din Marketplace. În pagina dvs. cu acordurile încheiate puteți vedea toate comenzile primite. Faceți clic pe oferta de transport și confirmați de la butonul „Acceptare transport de marfă”.
Prin acceptarea transportului de marfă arătați că sunteți pregătit să îndepliniți comanda. Veți primi comanda de transport obligatorie din punct de vedere juridic de la partenerul dvs. de afaceri pentru a fi confirmată separat.
Da, puteți anula acord încheiat atât în calitate de contractant, cât și în calitate de beneficiar. Cu toate acestea, vă recomandăm să faceți acest lucru doar în cazuri excepționale, deoarece anulările cu puțin timp înainte pot avea un impact negativ asupra reputației dvs. și pot avea consecințe juridice.
Partenerul de afaceri primește o notificare prin e-mail și prin Marketplace. Anulările repetate pot avea un impact negativ asupra evaluărilor pe care le primiți și asupra comenzilor viitoare. În cazul unor anulări cu scurt timp înainte, este important să informați beneficiarul cât mai curând posibil.
În acest caz, trebuie să luați legătura cu contractantul și să îi solicitați să anuleze comanda prin Marketplace. În caz contrar, comanda va rămâne salvată incorect în acordurile dvs. încheiate. Modificările trebuie efectuate direct în Marketplace.
Creați din nou transportul de marfă prin intermediul bursei de transport. Lucrăm la o soluție pentru ca pe viitor acest proces să fie mai simplu de utilizat.